Ułatwiamy zdobycie najlepszych kredytów hipotecznych
Kredyt hipoteczny jest to najczęściej długoterminowe zobowiązanie, którego celem jest zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych. Może on być przeznaczony na zakup nieruchomości na rynku wtórnym, zakup nieruchomości na rynku pierwotnym, remont lub wykończenie nieruchomości, zakup działki budowlanej i budowę domu, budowę domu oraz refinansowanie dotychczasowego kredytu na cele mieszkaniowe. Część banków dopuszcza również konsolidację innych zobowiązań w ramach „części” kredytu hipotecznego.
Proces uzyskania kredytu hipotecznego dla wielu osób wydaje się trudny i skomplikowany, dlatego pomoc naszego eksperta jest niezwykle ważna, aby zaoszczędzić czas, pieniądze oraz uniknąć niepotrzebnego stresu. Jak wyglądają poszczególne etapy?
Pierwsze spotkanie z ekspertem obejmuje określenie zdolności kredytowej, preferencji oraz celów kredytowych, wybór ofert kredytowych i ich omówienie, ustalenie terminów dla prawidłowego i sprawnego przebiegu transakcji oraz określenie listy wymaganych dokumentów.
Procesowanie wniosków kredytowych to moment, w którym należy spotkać się z ekspertem kredytowym, aby złożyć wnioski kredytowe. Ważne jest, aby mieć wszystkie dokumenty zgodne z wcześniej uzgodnioną listą. Następnie odbywa się analiza kredytowa, obejmująca kwestie prawne, techniczne oraz ekonomiczne, która trwa około 6 tygodni. Po zakończeniu analizy następują decyzje kredytowe oraz negocjacje cenowe z bankiem, a także spotkanie w celu omówienia ofert kredytowych.
Wybór oferty i umowa kredytowa obejmuje wybór banku, który najbardziej odpowiada preferencjom klienta, spełnienie warunków do podpisania umowy kredytowej, takich jak przedstawienie wyceny nieruchomości, omówienie zapisów umowy kredytowej z ekspertem oraz umówienie spotkania w banku na podpisanie umowy.
Finalizacja transakcji to spełnienie warunków do uruchomienia kredytu, które różnią się w zależności od celu kredytowania. Zawsze jednak konieczne jest podpisanie umowy kredytowej przez wszystkich kredytobiorców, ustanowienie zabezpieczeń kredytu oraz zapewnienie na rachunku środków na opłaty okołokredytowe. Aby kredyt został uruchomiony, należy złożyć dyspozycję uruchomienia kredytu, podpisaną przez wszystkich kredytobiorców.
Przykładowe warunki do uruchomienia kredytu przy zakupie mieszkania z rynku wtórnego obejmują przedstawienie aktu notarialnego, potwierdzenie złożenia wniosku o wpis hipoteki, potwierdzenie wniesienia wkładu własnego, potwierdzenie ubezpieczenia nieruchomości oraz ustanowienie dodatkowych zabezpieczeń, takich jak cesja z ubezpieczenia na życie. W przypadku zakupu mieszkania z rynku pierwotnego, warunki obejmują cesję przelewu wierzytelności, potwierdzenie wniesienia wkładu własnego oraz inne zabezpieczenia. Przy budowie domu niezbędne jest potwierdzenie złożenia wniosku o wpis hipoteki oraz ustanowienie odpowiednich zabezpieczeń.
Na każdym etapie transakcji nasz ekspert czuwa nad Twoją sprawą, codziennie monitorując postęp analizy kredytowej, pilnując terminów oraz prawidłowego obiegu dokumentów.
Bardzo polecam współpracę z Panią Dajaną. Profesjonalne podejście do klienta i fachowe przeprowadzenie przez wszystkie zawiłości związane z zaciągnięciem kredytu hipotecznego. Ogromna wiedza, cierpliwość i nieugiętość Pani Dajany umożliwiły wynegocjowanie korzystnych warunków na czas rozpoczęcia budowy.
Kamil P.
Masz pomysł na to, co chcesz osiągnąć, ale potrzebujesz wsparcia finansowego? Z naszym wsparciem pozyskanie kredytu lub leasingu staje się bardziej zrozumiałe i mniej stresujące. Dzięki 20-letniemu doświadczeniu i współpracy z wieloma bankami, dobieramy rozwiązania, które naprawdę działają na Twoją korzyść. Niezależnie od sytuacji, znajdziemy sposób, by wesprzeć Cię w realizacji Twoich celów. Odezwij się – porozmawiajmy o tym, jak możemy pomóc Ci w tym, co wydaje się tak trudne i czasochłonne.
Majewscy Biznes Partner sp. z o.o, ul. Gen. Zajączka 15, 01-510 Warszawa
Wszystkie prawa zastrzeżone dla MBPartner 2024
handcrafted by spectar.pl